Komiks Třída smrti

Třída smrti vychází z vyprávění mého spolužáka ze základky o morbidní sérii úmrtí v naší třídě předtím, než jsem do ní přišel já. Příběh ve formě povídky jsem poslal do scenáristické soutěže magazínu CREW a vyhrál s ním první místo, což vedlo k tomu, že ho nakreslila tehdy ještě neznámá a teprve se rozkreslující Lenka Šimečková a výsledný komiks vyšel na jaře 2010 CRWI. Což mi sakra lichotilo a lichotí, protože CREW české komiksy otiskuje jen velmi sporadicky a s největším sebezapřením a mě v ní vyšel hned ten můj první. Kromě Lenky, s níž jsme později vytvořili další dva komiksy, tehdy nakreslil svou verzi příběhu i slovenský výtvarník Andrej Wsól, který se více držel mé původní vizuální představy a jehož verze vyšla ve slovenském komiksovém časopise BB komiks. O dva roky později adaptoval Třídu do povedeného a úspěšného animovaného filmu Pavel Soukup a v současnosti pracuju na jejím volném pokračování.

Stáhněte si ↓komiks jako PDF↓

Zanechat Odpověď

