Komiks Zámek hrůzy

K Zámku hrůzy mě inspirovala krátká zprávička na poslední straně Blesku o australské dívence trpící zvláštním postižením, kdy ji při jakémkoli leknutí hrozí smrt udušením. Hned mě napadlo, že by to byla ideální postava do nějakého hororu a když jsem přemýšlel, do jaké děsivé situace ji zasadit, vzpomněl jsem si na to, jak jsem se jako malý bál pouťových zámků hrůzy. Za chvíli jsem měl příběh načrtnutý, ale dlouho mu chyběla zajímavá pointa. Nakonec jsme ji vybrainstormovali s Shirley a o nakreslení příběhu požádali Lenku Šimečkovou, která mi předtím nakreslila Třídu smrti. A pak jen žasli nad tím, jak se od té doby parádně vykreslila. Tajně s Shirley doufáme, že i tenhle náš komiks jednou někdo zfilmuje a mezitím jsem načrtl několik dalších příběhů s jeho unikátní hrdinkou.

Stáhněte si ↓komiks jako PDF↓

Zanechat Odpověď

