Komiks To není moje sestra!

Stejně jako u komiksu Zámek hrůzy, i u Sestry jsem námět nosil pár let v hlavě, než mi ho Shirley v lednu 2014 pomohla definitivně doklepnout, hodit na papír jako povídku a poslat ji Lence Šimečkové, jestli by ji nechtěla nakreslit. Chtěla a tak se završila volná trilogie našich společných komiksových dětských hororů Třída smrti, Zámek hrůzy a To není moje sestra! Komiks vyšel až na jaře 2015 v Aarghu! a Howardu a v té době se k němu připojila i stejnojmenná filmová verze původní povídky, režírovaná Pavlem Soukupem.

Stáhněte si komiks jako PDF:

To není moje sestra!↓

3 thoughts on “Komiks To není moje sestra!

  1. Pingback: Na čem jsme dělali v roce 2015? | Blažítko

Zanechat Odpověď

